Pages

Wednesday, July 13, 2011

Gastrik

  Ramai yang tak tahu sebenarnya saya ada penyakit gastrik. Ianya bermula ketika saya darjah 2,masa tu saya suka sangat minum air yang bergas .Setiap hari masa rehat kafa saya akan ke kedai untuk beli air gas. Suatu hari masa perperiksaan saya tiba-tiba sakit perut yang teramat kuat,nak kata lapar bila makan macam nak muntah.Lamalah juga saya menahan sakit perut dalam 2 minggu jugalah , akhirnya ayah bawa saya ke hospital untuk diperiksa.Doktor kata saya kena tidur kat hospital malam tu, nasib baiklah ibu dah sediakan baju untuk persediaan takut- takut kena duduk dekat hospital .Saya tidur dekat hospital dalam 1 hari je nasi baik satu hari tak nak duduk lama-lama dekat hospital . Saya kena makan ubat warna putih yang rasanya teramat pahit . Alhamdulillah saya dah boleh ke sekolah 2 hari lepastu

Nasihat saya kepada semua janganlah minum air bergas tiap-tiap hari kalau tak nak kena gastrik

2 comments:

  1. Hebatnye buat ucapan :)

    ReplyDelete
  2. ye ke siapa tanya alog pasal gastrik nie......:)

    ReplyDelete