Pages

Saturday, December 24, 2011

Akhirnya

      Akhirnya.... setelah berhari-hari tidak mengedit dan  membuka blog , saya kembali lagi , lamanya  saya tak membuka blog ini  dah rasa macam berminggu-minggu  , lagi tak seronok kerana  sudah lama rasanya saya tak menulis .... Sebenarnya saya ada satu  sebab kenapa saya tak buka blog ni.......
1) saya demam  yang agak panas   
        Bukannya saya sengaja untuk tidak mengedit blog ni tapi keadaan yang tidak mengizinkan menyebabkan saya tidak boleh membuka blog, sedihnya , tapi alhamdulillah keadaan saya sudah kembali seperti sediakala, harap-harap tak kena demam lagi kerana dah dekat sangat dah dengan hari sekolah takut-takut nanti semua orang pergi sekolah saya tak pergi sebab demam . Nasihat untuk diri saya dan pembaca sekalian agar menjaga kesihatan dengan baik supaya tiada yang tak boleh ke sekolah pada hari pertama sekolah kerana demam

No comments:

Post a Comment