Pages

Friday, December 16, 2011

Be Yourself

    Salam pembaca sekalian , hari ni saya nak menulis tentang keyakinan diri sebenarnya, OK saya nak menulis tentang keyakinan diri ni untuk meyakinkan KITA semua supaya menjadi diri sendiri dan yankin terhadap diri sendiri, bila saya maksudkan Kita itu bermaksud saya sekali ye hehe.....
 
   Bagi saya menjadi diri sendiri adalah istimewa walaupun kekadang kita rasa menjadi orang lain tu senang,best atau  pun lebih disayangi tetapi apabila kita menjadi diri sendiri kita rasa lain ,mak saya selalu pesan kepada saya apabila saya nak jadi orang lain ataupun rasa marah apabila orang cakap pasal kelemahan saya 'jadikan kelemahan amu sebagai kelebihan kamu jadi kamu takkan rasa sedih apabia ada orang bercakap pasal kamu'

     Tapi janganlah pula kita menjadikan perangai buruk kita sebagai keistimewaan kita , kita kena jadikan kelemahan kita sebagai keistemewaan bukannya perangai buruk kita . Saya harap pembaca semua faham tentang apa yang saya cuba sampaikan .

No comments:

Post a Comment