Pages

Tuesday, December 13, 2011

Perkara Kecil yang Boleh Menjadi Besar

     Perkara yang paling kecil dalam kehidupan kita biasanya  boleh memberikan kesan yang besar buat kita . Saya memang tak pandai nak menyusun kata bagi korang semua faham apa yang saya nak sampikan tapi saya rasa mungkin ucapa yang saya ambil dari internet ni yang paling tepat bagi untuk buat korang semua faham apa yang cuba disampaikan

                                  ENJOY THE LITTLE THINGS 
                                  IN YOUR LIFE FOR ONE DAY ,
                                 YOU MAY LOOK BACK AND REALISE
                                 THEY WERE THE BIG THINGS

Saya cuba untuk copy kan ucapan tu tapi tak boleh so saya tulis ajalah Kalau kita renungkan perkara kecil yang berlaku dalam hidup kita kita akan mampu mengukirkan senyuman kerana kadang-kadang perkara kecil itu memberi makna yang besar buat kita

                                         

No comments:

Post a Comment